czwartek, 29 sierpnia 2013

4. Wakacje-czas inspiracji

Wakacyjny okres  to czas trudny do precyzyjnego zorganizowania. Tyle sie dzieje: wyjazdy dzieci, ich powroty, odwiedziny rodziny i znajomych, opowieści, wrażenia itp... Wakacje to inspiracje nie tylko moje ale i innych, a ja cieszę sie jak mogę te inspiracje zrealizować. Moja kuzynka wymarzyła sobie cos, co pomoże jej w realizacji swoich dalszych planów a ja jak zwykle miałam przy tym sporo zabawy. Ten pomysł to poducha w kształcie gwiazdy wielkości ok 80cm. Świetnie nadaje się na element dekoracyjny np. pokoju, jak i poducha na której można śmiało usiąść podczas słuchania muzyki lub oglądania TV. Moja kuzynka wykorzystała ją jako rekwizyt w atelier fotograficznym. Jako rekwizyty posłużyły również kocyki  w gwiazdy (logo jej firmy). Do zrobienia zdjęcia pozował nam misiek w zastępstwie stałej modelki (córki), która aktualnie przebywała nad morzem. Niestety misiek był trudnym modelem-momentami odmawiał współpracy. Choć myślę, że dał z siebie wszystko to jednak zdecydowanie pozostanę przy pierwotnej fotomodelce.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz